środa, 1 maja 2013

Mój Pierwszy Storczyk :)

        Majówka rozpoczęta a ja  siedzę w domku,  z naszych planów wyjazdowych na Węgry  nić nie wyszło bo mój kochany syn zachorował na szkarlatynę i niestety dwa tygodnie musi siedzieć w domu. On to zawsze wie kiedy się rozchorować :) Niestety nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz :) Postanowiłam więc, wykorzystać te parę dni i może jak mi  Miłosz pozwoli to coś zrobię. 

Od dłuższego czasu chciałam mieć storczyka, a że nie dorobiłam się nadal żywego to postanowiłam go sobie zrobić :) Jak go wykonać znalazłam tu Kurs na storczyka .
Troszkę go zmodyfikowałam dodając dwa dodatkowe płatki i mój storczyk ma ich pięć a nie trzy jak pokazuje kurs. 
Niestety nie maiłam krepiny tylko zwykłą bibułę i moim zdaniem jest ona za miękka i nie za bardzo chciała się układać :) a krepina na listki troszkę za jasna no ale tylko taka miałam. Następny może będzie lepszy jak zakupie odpowiednie materiały :)

A oto efekt tego co mi wyszło. Jak na pierwszego storczyka to chyba nie tak źle :) 








                    





6 komentarzy:

  1. Cześć,zapraszam na rozdanie do mnie:
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/04/pierwsze-rozdanie.html
    Piękny storczyk.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.Jestem pewna ,że po zakupie nowych materiałów nabierzesz wprawy w robieniu nie tylko storczyków ale też innych kwiatów.A jeśli masz ochotę zapraszam do siebie na moje krepinowe szaleństwa i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam,że to prawdziwy! Dopiero,gdy przyjrzałam się liściom, otworzyły mi się oczy:)))) Genialny:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Madziu.Dzisiaj robiłam porządki na blogu,chciałam wpisać sobie obserwowane blogi i zauważyłam,że nie pojawiają mi się Twoje posty;(
    Nie wiem czemu się tak dzieje,ale Twój blog nie jest jedyny:(
    Muszę w takim razie nadrobić zaległości;)
    Storczyk piękny i na tych zdjęciach na oknie wygląda jak żywy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz mogę stwierdzić że udany :)

    OdpowiedzUsuń