poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Na zakończenie żłobka

     Mój synek właśnie zakończył swój 2 letni pobyt w żłobku i od września staje się przedszkolakiem :) W ramach podziękowań dla Pań, które on jak i ja bardzo lubiliśmy powstały karteczki  z podziękowaniami. Nie są one piękne, ale tak jak ostatnie wykonane z tego co miałam pod ręką ( i na dodatek niestety robione troszkę na szybko ) 

Tak sie prezentują nasze karteczki









ps. zdjęcia robione o 21 i na dodatek robione aparatem zapasowym i niestety kolory jak i jakość pozostawiają wiele do życzenia :(  niestety nie miałam możliwości zrobienia innych, bo na następny dzień musiały trafić w ręce Pań :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo ladne karteczki, mnie sie bardzo podobaja :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak one nie są piękne to ja już nie wiem co może być piękne. Są CUDNE. Pozdrawiam :) A synkowi życzę powodzenia w przedszkolu, wielu kolegów no i wspaniałej zabawy,

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i piękne;)Uwielbiam quilling,więc jak coś jest wykonane w tej technce,podoba mi się jeszcze bardziej;)
    Przedszkolak to już brzmi dumnie;)Życzę synusiowi samych miłych chwil w przedszkolu;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są bardzo ładne. Opiekunki na pewno się ucieszą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa :) Ciesze się że komuś się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ,ja kocham quilling wiec mnie się takie kartki szalenie podobają.Kobietki będą miały wspaniałą pamiątkę po Twoim brzdącu .Powodzenia Wam życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu piszesz, że nie są piękne? Dla mnie są śliczne. Osobiście bardzo lubię quillingowe tworki, więc karteczki nie mogły mi sie nie spodobać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak strasznie mi się podobają takie kartki :) Zazdroszczę talentu :) Zapraszam do swojego bloga o świeczkach http://moje-swieczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń