piątek, 21 czerwca 2013

Pudełeczko Na Koperty Weselne :)

 U mnie ostatnio weselnie :) A to dlatego że siostra wychodzi za mąż. Zawieszki na alkohol niestety dalej nie zrobione, od tygodnia leżę w łóżku i nie miałam siły wstawać,a tym bardziej nic zrobić. Dziś poczułam się już lepiej pewnie antybiotyk zaczął działać :)
Korzystając z tego że mam trochę siły zrobiłam pudełeczko na koperty. Tylko coś mi w nim nie pasuje. Sama nie wiem co. Być może te koraliki wokół otworu na koperty.
Może wy coś wymyślicie co by mu pomogło :)  Pudełko ma złoty kolor na zdjęciach wychodzi bardziej srebrny ale jednak jest to złoty :) Jeden fioletowo srebrny kwiatuszek u góry jest nieprzyklejony i się przesuną i dlatego na zdjęciach wygląda na krzywo przyklejony ;)
Mam nadzieje że w końcu mi przejdzie bo czaka na mnie ostatnia tura zawieszek i 200 winietek do zrobienia a czas goni. Wesele 6 lipca i znając życie szybko mi te dni uciekną :)












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz