sobota, 8 czerwca 2013

Mini Produkcja :)


      Jak pisałam ostatnio brakło mi wstążeczki do robienia zawieszek na alkohol, dlatego przygotowywałam sobie ozdoby do ich tworzenia. Troszkę ich zrobiłam, ale to i tak kropla w morzu ;)  Wieczorem zabieram się za robienie kolejnych.
Udało mi się wyciągnąć od męża fajne pudełeczko, które miał na ryby :) Ma ona przegródki i idealnie nadaje się do trzymania moich stokrotek i nie tylko.
    Pochwalę się jeszcze, że udało mi się wygrać pierwsze candy zorganizowanie na siostrzanym blogu ( http://siostrzany-blog-o-wszystkim.blogspot.com )z czego jestem bardzo zadowolona. Paczuszka już dotarła i prezenty są naprawdę urocze. Obiecuje że podzielę się z wami wszystkim co dostałam, jak tylko zrobię zdjęcia  :)





2 komentarze:

  1. Sporo kwiatków. Potrzeba na wykonanie takiej kolekcji dużo cierpliwości. Ja wykonuję po kilka kwiatków, bo więcej nie daję rady:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też robię po kilka po 5 zaczyna mi się nudzić :) Tu to było mało niestety nie zrobiłam zdjęcia jak była reszta którą musiałam zrobić w krótkim czasie bo mnie termin gonił i z tego wszystkiego o zdjęciu zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń